Lees hier de meest gestelde vragen en antwoorden

Veel gestelde vragen

Hieronder zie je de aan ons meest gestelde vragen, klik op de vraag om ons antwoord te bekijken.

Kan ik een aangekochte legging ruilen?

Als je niet tevreden bent met de legging, dan kun je deze zonder problemen binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. (lees hiervoor de retourprocedure op onze retourneren pagina)

Geef in het retourformulier, wat je ons emailt, aan dat je geen geld maar een andere legging wilt. Wij sturen je, wanneer we de legging retour hebben ontvangen dan een kortingscode ter waarde van de teruggestuurde legging. (deze code kun je dan gebruiken om een nieuwe legging te kopen, zonder dat we je geld hoeven terug te storen)

Kan ik de leggings wassen, en zo ja op welke temperatuur?

Ja dat kan, we adviseren de leggings binnenstebuiten op 30° C te wassen. Kijk voor meer wasadvies op deze pagina

Wat is een one size fits all maat, ik heb maat L, pas ik deze legging?

One size fits all, betekent dat de leggings van elastisch materiaal zijn gemaakt en zich aanpassen aan je maat. De leggings hebben een goede pasvorm bij maten tussen XS en L. Voor meer informatie over de pasvorm en maten, kijk je op deze pagina

Hoe kan ik het beste contact met jullie opnemen?

Dit kan het beste per email of contactformulier, kijk op deze pagina om contact met ons op te nemen.

Wat zijn de verzendkosten?

Er zijn geen verzendkosten voor de leggings, deze worden gratis via pakketpost verstuurd.

Wanneer heb ik de legging in huis?

Wij versturen de leggings binnen 2 werkdagen. Als je deze dus op maandag voor 18:00 besteld, dan heb je ze op woensdag in huis.

Heb ik garantie?

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Hoe gaan jullie om met klachten?

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@gekleurdelegging.nl.

Wat zijn de betaalmogelijkheden

Op dit moment kun je alleen met Ideal (alle bekende banken) betalen. Wellicht dat in de toekomst andere betalingsvormen aan de site worden toegevoegd.